skuteczne pozycjonowanie stron internetowych


Pozycjonowanie stron poza Google


Google nie jest jedyną wyszukiwarką internetową, o czym zdaje się zapominać coraz więcej osób. Choć oczywistym jest fakt, iż Google jest wyszukiwarką największą, a pewnie też najlepszą, to pozycjonowanie stron w wielu krajach na świecie nie może ograniczać się jedynie do tejże wyszukiwarki. Wszystko to za sprawą szeroko rozumianej konkurencji, gdzie każdy nowy użytkownik jest na wagę złota. Nawet zatem jeśli Google stanowi powiedzmy 90%, to warto starać się o użytkowników innych wyszukiwarek, bo może to być ruch bardzo wartościowy i odpowiednio konwertujący. Trzeba mieć tego świadomość pozycjonując strony!




O tym warto pamiętać – marketing internetowy


O trendach marketingu internetowego mówi się dużo, jednak nie każdy ma świadomość jakie one dziś są i jak to wszystko wygląda. Zmiany są regularne, często pojawiają się jakieś nowe technologie i rozwiązania. Kto by pomyślał jeszcze kilka lat temu, że powstanie choćby Instagram? A całość komunikacji przeniesie się właściwie tylko na stories, a więc historie opowiadane na bieżąco. Niewiele osób ma tego świadomość, a przecież warto sobie z tego zdawać sprawę. Cóż, tak to już jest, że internet pociąga za sobą ogrom zmian. Kto wie co będzie następne? Eksperci wskazują, że pozycjonowanie stron i inne formy marketingu internetowego nadal będą popularne, ale być może pojawi się jakiś nowy portal społecznościowy.



Wyniki wyszukiwania od a do z

skuteczne pozycjonowanie stron internetowych


Wyniki wyszukiwania zmieniały się na przestrzeni lat, jednak ich cechą charakterystyczną przez zdecydowanie najdłuższy czas jest obecność na każdej ze stron w wynikach wyszukiwania 10 pozycji. TOP10 jak zwą to osoby pozycjonujące strony to cel dla większości firm, daje to możliwość dotarcia do większego grona odbiorców. Jeśli będzie to TOP5 lub TOP3 to prawdopodobieństwo jest jeszcze większe, co sprzyja rozwojowi biznesu i przyczynia się nie tylko do większego ruchu na danej witrynie internetowej, ale także do wzrostu świadomości marki i PR. Wygląd wyników wyszukiwania dziś to niestety nie tylko wyniki organiczne, ale także Google Adwords – czyli kolejna praca dla marketerów.



Dodane: 02-07-2019 10:47